Παρασκευή 16 Μαΐου 2025
Phillip Roth
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025
At the gates of Hades screenplay - Awards and distinctions
Το σενάριο που έγραψα (στα Αγγλικά) και βασίζεται το μυθιστόρημά μου "Στις πύλες του Άδη" έτυχε διακρίσεων σε διεθνείς διαγωνισμούς που κυμαίνονται από 1ο βραβείο μέχρι επίσημη συμμετοχή.
Τελευταία διάκριση, Finalist, Mad Wife 100 scripts. Only 100 accepted to compete, and mine made it to the finals
Τετάρτη 5 Μαρτίου 2025
Δημοκρατία, αυτή η άγνωστη... κρίση
"ως προς το όνομα, καλείται δημοκρατία, επειδή η εξουσία δε βρίσκεται στα χέρια των ολιγαρχικών, αλλά του δήμου" Θουκυδίδης, Περικλή Επιτάφιος
«Λέγω δ’ οίον δοκεί δημοκρατικόν μεν το κληρωτάς είναι τας αρχάς, το δ’ αιρετάς ολιγαρχικόν» Αριστοτέλης, Πολιτικά
Αντιμετώπισα το πρόβλημα της κρίσης ως έλλειψη Δημοκρατίας διότι αφενός αυτό δημιουργήθηκε εν αγνοία των πολιτών, η διόρθωσή του παρέμεινε σε αυτούς που το δημιούργησαν και τα μέτρα λύσεις επιβάλλονται (ακόμη κι με ωμή βία) χωρίς να τα εγκρίνουν οι πολίτες. Άρα η λαϊκή βούληση υπάρχει μόνο να χρησιμεύει ως φύλλο συκής που η κεντρική εξουσία καλεί για να κρύψει την παντελή απουσία της. Τι θα συνέβαινε όμως αν το σύστημα άλλαζε τόσο ώστε να διαμοιράσει, έστω και τυχαία, την εξουσία μεταξύ αντιπροσώπων και πολιτών; Πόσο θα άλλαζε αυτό το πολίτευμά μας, την συμμετοχή των πολιτών στην πιο κρίσιμη διαδικασία, την νομοθετική; Πόσο θα έπρεπε να αλλάξουμε εμείς για να συμβεί αυτό;
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025
Iron Mike Zambidis
When you search for "best k1 fight" in google here what's comes as first result
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025
At the gates of Hades screenplay - Awards and distinctions
Το σενάριο που έγραψα (στα Αγγλικά) και βασίζεται το μυθιστόρημά μου "Στις πύλες του Άδη" έτυχε διακρίσεων σε διεθνείς διαγωνισμούς που κυμαίνονται από 1ο βραβείο μέχρι επίσημη συμμετοχή.
Δεσμά Αίματος
Where the queen lies dark and cold
And when the stars won't shine
then the story's told,
DIO Egypt(The chains are on)
Το 465 π.Χ., οι Αθηναίοι, με προτροπή του νεαρού τότε πολιτικού Περικλή, αναλαμβάνουν με μεγάλες ναυτικές και χερσαίες οπλιτικές δυνάμεις να βοηθήσουν στην απελευθέρωση της Αιγύπτου από τον περσικό ζυγό και στη στέψη του Ίναρου σε νέο Φαραώ.
Ο λαός που πρώτος ξεκίνησε να στηρίζεται στη λογική και θεμελίωνε την επιστημονική μέθοδο λίγο πριν τον Χρυσό Αιώνα, θα ανακάλυπτε σύντομα ότι η έρημος κρύβει αποτρόπαια όσο και φοβερά μυστικά.
Ανείπωτοι κίνδυνοι φαίνεται να ελλοχεύουν σε κάθε βήμα των Αθηναίων στη χρυσή άμμο. Ένας αόρατος ιστός εξυφαίνεται ανάμεσα σε επικές μάχες και ανατροπές. Μέσα στη δίνη των γεγονότων, οι ήρωες στροβιλίζονται ανεξέλεγκτα.
Ένας παθιασμένος έρωτας προσπαθεί να υπερνικήσει τα ανυπέρβλητα εμπόδια που υψώνονται και ένας πανάρχαιος τρόμος απειλεί να καταπιεί κάθε φως.
Ένα μυθιστόρημα μυστηρίου θρίλερ με γερές δόσεις horror και αρκετά στοιχεία ιστορικού μυθιστορήματος, όλα δοσμένα με σύγχρονο τρόπο.
Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025
Αντίο Τομ Ρόμπινς... και ευχαριστώ
Πάνε 30+ χρόνια που έχω διαβάσει το Αμαντα του Τομ Ρόμπινς. Θυμάμαι πόσο με είχε απορροφήσει το γράψιμό του, πόσο είχε κάνει πιστευτό κάθε ονειρικό. Γιατί αυτό ήταν το γράψιμό του ονειρικό και εισερχόσουν στον κόσμο του και δεν ήξερες αν ονειρεύεσαι ή αν είσαι ξύπνιος Και σαν όλα τα υπέροχα όνειρα ξύπναγες στην πραγματικότητα όταν τελείωνες το διάβασμα και ήθελες να ξαναπέσεις μέσα στις σελίδες και να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι.
Αντίο Τομ Ρόμπινς... και ευχαριστώ
Tom Robbins: Ο «πιο επικίνδυνος συγγραφέας στον κόσμο» δεν μένει πια εδώ
Αυτό που προσπαθώ να κάνω, μεταξύ άλλων, είναι να συνδυάσω τη φαντασία και την πνευματικότητα, τη σεξουαλικότητα, το χιούμορ και την ποίηση με τρόπους που δεν έχουν ξαναγίνει στη λογοτεχνία», είπε ο Tom Robbins σε μια συνέντευξή του το 2000. «Και υποθέτω ότι όταν ένας αναγνώστης τελειώνει ένα από τα βιβλία μου... θα ήθελα να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτή που θα είχε μετά από μια ταινία του Fellini ή μια συναυλία των Grateful Dead».
Ο Robbins είχε μια -σχεδόν πνευματική- αποκάλυψη για το γράψιμο ενώ έκανε κριτική σε μια συναυλία των Doors το 1967. Εκείνη η συναυλία «ξεκλείδωσε το γλωσσικό μου κουτί και συνέτριψε και τα τελευταία μου λογοτεχνικά εμπόδια», θα έγραφε στα απομνημονεύματά του Tibetan Peach Pie το 2014. «Όταν διάβασα τις παραγράφους που είχα γράψει εκείνα τα μεσάνυχτα, διέκρινα μια άνεση, μια ελευθερία στην έκφραση, μια σύνταξη ταυτόχρονα άγρια και ακριβή».